lördag 13 oktober 2007

Denial

Det börjar vara SVÅRT att förneka det här nu.
Särskilt när scraphäxorna häcklade mig, när jag kom med en halvfärdig Läjaot till nästa fika. (Det känns bättre att säga att vi träffas för att fika, ok?)

Den här var faktiskt klar, förutom några detaljer.






Hemma, på mitt vardagsrum hade jag, med mitt eget inhandlade lim, limmat fast fotografi och mönsterpapper på bakgrunden(allt Ägt Och Införskaffat Av Mig utom fotot som Karolina glatt printat ut åt mig tidigare)
Placerat ut några blommor, Också Inte Fådda Av Langarna, utan Införskaffade på Skapa Hobby.
(På den förra träffen påbörjade jag så pass att jag stansade ut bokstäver till rubriken)
Textlappen är helt enkelt en papperslapp, med lite akvarellfärg, och min rätt anskrämliga handstil. Är det det som kallas "Journaling"?

Det enda som saknades var något att få fast blommorna med. Såna där små pluppar hade jag inga...

Nå, det löste sig snabbt och lätt, de ÄR så generösa, dessa langare!

Inga kommentarer: