lördag 13 oktober 2007

och nej...


...det blev inget Söndag Om En Månad.

Det blev påföljande onsdag istället.

Då hade jag förfallit så pass att jag Hade Med Mig En Idé och Visst Material:
En SL-broschyr och ett kort i digital form. Dagens Värdinna (läs:langare) bistod glatt med fotoutskrift.

Dessutom hade jag absolut inte varit och snokat på Panduro, hade inte köpt en handfull papper eller en mapp i 12x12"format att förvara ett och annat i...

Förfallet fortsätter

Om Läjaoten då: Rubriken är "utkukad" (Ett fantastiskt uttryck!!)
Kartan är snodd från en broschyr, och strecken är smala remsor av ...cardstock, så heter det va? Fantastiskt nog visade sig att Karolina hade en sån där rolig dymoapparat med lämpligt Grönalinjen-grön färg. Mycket passande.
Sen fick det hela vila tills nästa träff, då mitt SL-kort gått ut :)
Då testade jag att använda en duttmupp för första gången.

1 kommentar:

Z sa...

Vilken snygg en!

Högre upp finns en som heter skratt som jag anar föreställer två damer som jag länkar till ;)